Tájékoztató a személyi megfelelőség igazolásáról
A szerencsejáték-szervező tevékenységre vonatkozó engedélyezési eljárás során a NAV Központi Hivatal Szerencsejáték Felügyeleti Főosztály (továbbiakban: SZEF) megvizsgálja, hogy a kérelmező a szerencsejáték-szervező tevékenységhez szükséges személyi, tárgyi, gazdasági feltételeknek megfelel-e, alkalmas-e a kérelmezett szerencsejáték-szervező tevékenység folytatására. Bővebben >
A szerencsejáték-szervező tevékenységre vonatkozó engedélyezési eljárás során a NAV Központi Hivatal Szerencsejáték Felügyeleti Főosztály (továbbiakban: SZEF) megvizsgálja, hogy a kérelmező a szerencsejáték-szervező tevékenységhez szükséges személyi, tárgyi, gazdasági feltételeknek megfelel-e, alkalmas-e a kérelmezett szerencsejáték-szervező tevékenység folytatására. Bővebben >
Javaslatok a szerencsejáték piacról
2010-09-13
„A Szerencsejáték törvény 1991. augusztus 16-án lépett hatályba. Ezzel alakulhatott ki Magyarországon valójában a szerencsejáték piac. Vitathatatlan, hogy az Szjtv. hatálybalépésével a szerencsejátékok szervezése átláthatóvá vált, nőtt a piaci szereplők jogbiztonsága és a törvény ezzel elősegítette a feketegazdaság visszaszorítását, továbbá a terület általános társadalmi megítélésének pozitív irányba történő befolyásolását. Az így kialakult piaci szerkezet – a viszonylagos piaci egyensúly mellett – biztosítja az állami bevételeket, és lehetővé teszi az ágazat folyamatos fejlődését. Az adott piaci viszonyokba történő bármilyen állami beavatkozás körültekintést igényel, mert az nem kívánatos piaci és társadalmi hatásokat vonhat maga után.” (Nemzeti Szerencsejáték Stratégia 2009). Bővebben >
2010-09-13
„A Szerencsejáték törvény 1991. augusztus 16-án lépett hatályba. Ezzel alakulhatott ki Magyarországon valójában a szerencsejáték piac. Vitathatatlan, hogy az Szjtv. hatálybalépésével a szerencsejátékok szervezése átláthatóvá vált, nőtt a piaci szereplők jogbiztonsága és a törvény ezzel elősegítette a feketegazdaság visszaszorítását, továbbá a terület általános társadalmi megítélésének pozitív irányba történő befolyásolását. Az így kialakult piaci szerkezet – a viszonylagos piaci egyensúly mellett – biztosítja az állami bevételeket, és lehetővé teszi az ágazat folyamatos fejlődését. Az adott piaci viszonyokba történő bármilyen állami beavatkozás körültekintést igényel, mert az nem kívánatos piaci és társadalmi hatásokat vonhat maga után.” (Nemzeti Szerencsejáték Stratégia 2009). Bővebben >

Andy Vajna
EU jog
Eurojackpot
Joker
Kincsem Park
Megamillions
Szerencsejáték Zrt.
adó
asztalitenisz
atlétika
autóverseny
birkózás
bitcoin
blokkolás
boksz
bulvár
bundabotrány
bónusz
csalás
dohánykoncesszió
elemzés
eredmények
euromillions
fogadás
forma1
gépkocsinyeremény
hatoslottó
jackpot
jogi háttér
játék ingyen
játékadó
játékfüggőség
jégkorong
kajak-kenu
kaparós sorsjegy
kaszinó
kenó
kerékpár
kosárlabda
kártya
kártyaszámolás
kézilabda
költségvetés
külföldi lottó
labdarúgás
lottó
lottónyertes
lottózó
luxor
lóverseny
magyar jog
mobil játék
nyeremény
nyereményjáték
nyerőgép
nyerőszámok
odds
olimpia
online fizetés
online játék
online szerencsejáték
piaci információ
powerball
promóció
póker
rulett
röplabda
skandináv lottó
sorsjegy
sorsolás
sorsolási eredmény
sportesemény
sportfogadás
sportközvetítés
stratégia
szerveres üzemeltetés
tenisz
tipp
tippmix
tippmixpro
torna
totó
trafik
tv-műsor
távszerencsejáték
téli sportok
veszélyek
vívás
vízilabda
ötöslottó
úszás
útmutató
