Európa egyik legnagyobb online kaszinója, az Unibet Casino

2018-03-08
Az Unibet Casino Európa egyik legnagyobb és legelismertebb kaszinója, játékosok milliói választják, a mottója pedig a „For players by players”.

 

Mit kínál ez az 1997-ben alapított hatalmas cég (stockholmi tőzsdén jegyzett Kindred Group Plc), amely – többek között – az Egyesült Királyságban, Máltán és Belgiumban is rendelkezik licensszel? Elsősorban azt, hogy megbízható, rendszeresen ellenőrzött (licenszet adó szervezet: Gambling Commission, vita esetén igénybe vett szervezet: eCOGRA), és többféle bónuszt is kínál a játékosoknak például póker, slot, bingó, táblajátékok, sportfogadás témában, illetve különféle kaszinóversenyeken is részt lehet venni. 

A brandhez tartozik még a Maria Casino, a bingo.com és a Vlad Casino is.

 

A márka több, mint 200 millió eurót áldozott arra a platformfejlesztésre (Player Safety Early Detection System), amely biztosítja a több, mint száz országból érkező 16 millió regisztrált játékosnak a biztonságos játékot akár mobil kaszinó alkalmazáson keresztül is (Android és iPhone).  Az egyszerűbb játék érdekében a különböző termékek használatához különböző alkalmazások állnak rendelkezésre (kaszinó, sport, lóverseny, póker), és a felhasználók élőben is hozzáférnek a sporteseményekhez. A sportfogadásokon belül vannak különleges fogadások is, például politika vagy egyéb témákban (időjárás, Oscar-díj, stb.).

 

A kaszinó népszerűségét a nagy jackpot nyeremények is elősegítik, amelyek bármelyik játékos számára elérhetőek – 2009-ben például egy szerencsés játékos 4,5 millió Eurót nyert a Mega Fortune Slot játékon. A kaszinó sok szakmai díjat elnyert az évek folyamán, így például sportfogadás és póker-innováció területén; emellett a játékosok visszajelzése is kiváló olyan területeken, mint a grafika, a játékválaszték és a modern dizájn.

 

Az Unibet honlapja 19 nyelven érhető el, köztük magyarul is, a legfőbb célországai Belgium, Dánia, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország és Románia. A legtöbb játékos Svédországból, Norvégiából, Lengyelországból, Finnországból és Magyarországról érkezik.

 

Az Unibet NETENT szoftvert használ, ám ezen kívül még 35 másik szoftver játékaival is játszhatnak a játékosok (pl. Microgaming, Williams Interactive, Playn Go, Quickspin, stb.), a játékválaszték 489 slot, 25 asztali játék, 4 videópóker és 8 árkádtípusú meg egyéb játék, ez a kínálat azonban napi szinten változhat, illetve vannak szezonális játékok (tavaszi, húsvéti, karácsonyi, stb.) is. Az Unibet repertoárja széles, így van még élő osztós játék, póker és  bingó szoba, valamint sportfogadás is.

 

Az Unibet Casino előnye, hogy gyors kifizetési határidővel dolgozik és számos fizetési eszköz áll rendelkezésre: hitelkártya (Bancontact/Mister Cash, EntroPay, Maestro, MasterCard, Postepay & Kalibra, Visa), banki átutalás )Bpay, Citadel Commerce, POLi, Wire Transfer, Bank Transfer), e-pénztárca (hipay, NETELLER, PayPal, Skrill, WebMoney) és voucher (Paysafecard, Ticket Premium). Tizenöt féle pénznemet használhatnak a játékosok, köztük forintot is. A kifizetési eszköz típusa befolyásolja a minimum depozit nagyságát (hitelkártya esetén kisebb a megkívánt összeg), a minimum lehívható összeget (hitelkártya esetén nagyobb a minimum kifizetés), illetve az átfutási időt is (a játékosok tapasztalatai alapján 0-3 nap alatt a kifizetések 93%-a megtörténik, a maradék 7% átfutási ideje pedig 4-9 nap), a részleteket az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.

 

Az Általános Szerződési Feltételeket mindenképpen érdemes áttanulmányozni, hiszen ez az irányadó például a viták eldöntésénél, illetve a promócióban külön nem rögzített, viszont minden bónusz esetén alkalmazott előírásokra (például megjátszási kötelezettség, határidő, mely játékokban használható fel, illetve ahol felhasználható, ott mekkora arányban, kifizethetőség, stb.).

 

Milyen tapasztalatai vannak a játékosoknak az Unibettel kapcsolatban? 

Összességében a kaszinó jó hírnévnek örvend, csak a visszajelzések 9%-a negatív, ezeknek is 40%-át a kaszinó személyzete meg tudja oldani, ebben segít a nap 24 órájában a hét minden napján elérhető chat, a telefon és e-mail kapcsolat is, amit pedig nem tudnak helyben elintézni, az az ügy az eCOGRA elé kerül.

Ahogy az várható, a legtöbb vélemény a pénzzel kapcsolatos (67%), ezután következik a támogatás (20%) és az az általános kérdések (11%). A pozitív tapasztalatok aránya igen magas, 84%, míg a negatívak aránya 9%. A problémamegoldás az esetek 40-40%-ban sikeres illetve sikertelen, a maradék 20% ismeretlen kimenetelű.