Mourinho egy dél-koreai kaszinó reklámarca lett

2014-06-03
A dél-koreai Paradise Casino a Chelsea labdarúgó csapatának szókimondó menedzserét szerződtette új reklámkampányához, mellyel reményei szerint játékosokat csábíthatnak magukhoz Kínából, ahol egyre nagyobb népszerűségnek örvend a foci.

 

A Paradise a japán Sega Sammy Holdingsszal közösen épít 1,7 milliárd dollárból kaszinó resortot egy dél-koreai tengerparti városban, Incheonban, közel az ország legfőbb nemzetközi repteréhez. A kaszinó megnyitását 2017-re tervezik.

 

A létesítménynek komoly versenyre kell készülnie, olyan konkurensekkel, mint a Genting Singapore PLC és a Caesars Entertainment Corp., melyek szintén saját, turistákra összpontosító resortokat építenek Dél-Koreában, ahol a jelenleg meglévő 17 kaszinóban - egy kivételével - kizárólag külföldiek játszhatnak.

 

A Paradise azt reméli, hogy Mourinho, aki 2004-ben és 2010-ben is Bajnokok Ligája győztes címet tudott szerezni, most a kaszinóval is hasonló sikereket ér el, és megnyeri számukra a kínai ügyfeleket. 

 

A várakozások szerint az Incheon resortban napi 160 ezer látogatót fogadnak majd, melynek kétharmada várhatóan kínai lesz.  A kínai turisták száma Dél-Koreában a tavalyi évben 52,5 százalékkal emelkedve elérte a 4,3 milliót. „A kínaiak egyre növekvő érdeklődése a futball iránt, és az a tény, hogy a kaszinóvendégek jelentős része kínai, volt a fő oka annak, hogy Mourinhót választottuk.” – áll a Paradise sajtóközleményében.

 

A CIMB piackutató cég szerint Dél-Koreában a szerencsejátékból származó bevételek 2013-ban elérték a 2,7 milliárd dollárt, ami valamivel magasabb, mint a Fülöp-szigetek 2,6 milliárdja, de elhalványul a szingapúri piac 6,4 milliárdjától, és pláne a makaói 24 milliárdtól.

 

A Paradise - melynek korábbi márka nagykövete egyébként Robert De Niro volt - nem hozta nyilvánosságra, hogy mennyit fizet Mourinhónak, de bizonyára nem bagóért vállalta el ezt a nemes feladatot.

 
Címkék: kaszinó, labdarúgás,