Drágák a Szerencsejáték Zrt reklámplakátjai

2011-12-13
Számok bűvöletében a Szerencsejáték Zrt.
2009 óta négyszeresére, 1 milliárd forintra nőtt a Szerencsejáték Zrt. által köztéri reklámokra elköltött pénz összege. A Simicska érdekeltségű Publimont Kft. (korábban Europlakát) 2009-ben a reklámoknak még csak 6-8 százalékát, idén már 97 százalékát kapta meg.

Az országos szinten ilyen reklámra költött 14 milliárdból 1 milliárd a cég által lett kifizetve.
EKözben az állami büdzsébe csak 5 milliárdot fizettek be tavaly osztalékként a 169 milliárdból, az előző évi 7 milliárd helyett. Amire kíváncsiak lennénk: megéri-e a sok reklám? Jövőre talán megtudjuk. Ha még több részletre kíváncsi, az [origo] hírportál utánajárt a szövevényes, legalább kétmilliárd forintot megmozgató ügyletek hátterének.