
A Karmamédia Kft. lett a Szerencsejáték Zrt. Integrált kommunikációs kampány és ehhez kapcsolódó okostelefon alkalmazás kidolgozása tárgyában kiírt pályázati felhívás nyertese.
Az indoklás szerint a pályázati anyagok közül a Karmamédia Kft. kampányterve felelt meg a pályázati felhívásban megfogalmazottaknak és a Szerencsejáték Zrt. előzetes elképzeléseinek.
"A koncepció mértéktartó, ugyanakkor alkalmas a figyelem felkeltésére. Az okostelefon alkalmazás tekintetében is kiegyensúlyozott koncepciót hozott a nyertes cég. A Karmamédia ajánlati ára a kilenc pályázó ajánlati árait összevetve reális és elfogadható. A nyertes cég kiválasztásánál a pályázat kiírója fokozottan figyelembe vette az Informatikai Igazgatóság szakvéleményét, mely szerint a pályázatban kínált okostelefon alkalmazásnak a jelenlegi fogadási rendszer keretei között kell működnie. A Karmamédia által kínált alkalmazás teljesíti ezt a feltételt, és informatikai szempontból jól illeszkedik a Szerencsejáték Zrt. jelenlegi fogadási rendszeréhez" - olvasható még a pályázatot kiíró cég indoklásában.
A társaság tájékoztatása szerint a szerződéskötés folyamatban van, a kampányról egyelőre egyéb részleteket nem árultak el.
Van még vajon főnyeremény? Havi 14 millió sorsjegyet vesznek a játékosok
Nemzetközi elismerést kapott a Szerencsejáték Zrt
Sorsjegyek és sportfogadás - Rekord bevételt ért el a Szerencsejáték ZRt


