A Karmamédia az integrált kommunikációs kampány nyertese

2012-03-14
A Karmamédia Kft. lett a Szerencsejáték Zrt. Integrált kommunikációs kampány és ehhez kapcsolódó okostelefon alkalmazás kidolgozása tárgyában kiírt pályázati felhívás nyertese.


Az indoklás szerint a pályázati anyagok közül a Karmamédia Kft. kampányterve felelt meg a pályázati felhívásban megfogalmazottaknak és a Szerencsejáték Zrt. előzetes elképzeléseinek. 

"A koncepció mértéktartó, ugyanakkor alkalmas a figyelem felkeltésére. Az okostelefon alkalmazás tekintetében is kiegyensúlyozott koncepciót hozott a nyertes cég. A Karmamédia ajánlati ára a kilenc pályázó ajánlati árait összevetve reális és elfogadható. A nyertes cég kiválasztásánál a pályázat kiírója fokozottan figyelembe vette az Informatikai Igazgatóság szakvéleményét, mely szerint a pályázatban kínált okostelefon alkalmazásnak a jelenlegi fogadási rendszer keretei között kell működnie. A Karmamédia által kínált alkalmazás teljesíti ezt a feltételt, és informatikai szempontból jól illeszkedik a Szerencsejáték Zrt. jelenlegi fogadási rendszeréhez" - olvasható még a pályázatot kiíró cég indoklásában.


A társaság tájékoztatása szerint a szerződéskötés folyamatban van, a kampányról egyelőre egyéb részleteket nem árultak el.